ابزارهای طراحی مدل کسب‌وکار: نگاشت، خلق و بازآفرینی

مکان : پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

تاریخ : از ۲۰ آذر ۱۳۹۷ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۷

تاریخ ثبت نام : از ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰:۰۰ تا ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰:۰۰

طول دوره : ۴ ساعت ( ۲ جلسه ۲ ساعته ) ۱ روز

ظرفیت : بدون محدودیت

روش های ثبت نام
۱ هزینه ثبت نام آزاد ‎ریال۶۰۰٬۰۰۰
۲ اعضای هیات علمی حوزه و دانشگاه، همکاران پژوهشگاه، طلاب و دانشجویان ‎ریال۵۰۰٬۰۰۰
۳ ثبت نام کنندگان گروهی (حداقل ۵ نفر) ‎ریال۵۰۰٬۰۰۰
۴ دانشجویان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ‎ریال۲۵۰٬۰۰۰

 

 

پژوهشکده مدیریت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می کند:

کارگاه آموزشی ابزارهای طراحی مدل کسب‌وکار: نگاشت، خلق و بازآفرینی

دکتر نادر سیدکلالی

عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

 

مدل کسب‌وکار نشان می‌دهد که یک کسب‌وکار چگونه خلق ارزش می‌کند. بدیهی است که کسب‌وکارهای گوناگون از روش‌های متفاوتی کسب درآمد می‌کنند و ساختار هزینه متفاوتی دارند. شناخت جریان‌های درآمدی و هزینه‌ای کسب‌وکارها از طریق شناخت و نگاشت مدل کسب‌وکارشان امکان‌پذیر است. در این راستا ضروت دارد که ارزش پیشنهادی کسب­وکار را هم شناخت: کسب­وکار چه محصول یا خدمت ویژه­ای را برای چه گروه از مشتریانی ارائه می­دهد که منجر به عایدات مالی برای آن می‌شود.

تغییر و نوآوری در مدل کسب­وکار بخش مهمی از استراتژی کسب­وکار را تشکیل می­دهد. امروزه سازمان­های موفق چه در بخش عمومی، چه خصوصی و چه اجتماعی توجه ویژه­ای به بهبود و نوآوری مدل کسب­وکارشان دارند. در دوره حاضر تلاش شده است تا مفهوم مدل کسب­وکار و نحوه نگاشت آن تشریح گردد. در گام بعد، ابزارهایی برای خلق و بازآفرینی مدل کسب­وکار معرفی خواهد شد. دو کارگاه عملی مکمل مباحث طرح شده در دوره خواهد بود.

شرکت­کنندگان در این دوره با جدیدترین مباحث استراتژیک و کارآفرینانه درخصوص مدل­های کسب­وکار آشنا می­شوند و مهارت عملی نگاشت مدل کسب­وکار، و طراحی و بازآفرینی مدل کسب­وکار را پیدا خواهند کرد.

 

سرفصل ها و محتوای دوره آموزشی :

1- معرفی مفهوم مدل کسب و کار

2- انواع مدل های کسب و کار

3- مدل های کسب و کار نوین

5- تکامل و تغییر مدل های کسب و کار

6- خلق، بازآفرینی و نوآوری مدل های کسب و کار

7- معرفی روش ها و تکنیک های خلق و بازآفرینی فعالانه مدل کسب و کار

 

با هدف افزایش دانش نظری مدل های کسب و کار

و ارتقای مهارت عملی نگاشت مدل کسب‌وکار، و طراحی و بازآفرینی مدل کسب‌وکار جدید

 

آموزش علمی و نظری همراه با تمرین عملی و کارگاهی

شرکت در این دوره برای افراد علاقمند به مباحث کارآفرینی، مدیران، و کارشناسان برنامه­ریزی استراتژیک و توسعه کسب­وکار در سازمان­ها و شرکت­ها و برای تمامی متخصصان و علاقمندان علوم انسانی مفید است.

 

مدت زمان دوره : 4 ساعت ( 2 جلسه 2 ساعته ) 1 روز

زمان برگزاری: روز سه شنبه، ساعت 14 تا 18       تاریخ: 20آذرماه1397

هزینه ثبت نام: 600/000 ریال _ با تخفیف 500/000 ریال _ دانشجویان پژوهشگاه 250/000ریال

 

با ارائه گواهینامه معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه

sapp.ir/tamihcs

 

مشاوره: 88624485

تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 غربی)

مرکز آموزش های آزاد تخصصی علوم انسانی

 

عنوانساعت شروعساعت پایان
روز برگزاری(سالن علوم)۰۲:۰۰ بعدازظهر۰۶:۰۰ بعدازظهر